نارسایی کلیه: فشار خون پایین بعد از دیالیز

جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه: فشار خون پایین بعد از دیالیز

 

نارسایی کلیه: فشار خون پایین بعد از دیالیز

در عملکرد همودیالیز بزرگ است برای فیلتر کردن آب اضافی در بدن بیمار نارسایی کلیه است. به نظر می رسد ساده است. در واقع، آن است که بسیار پیچیده فراتر از تصورات خود را. فشار خون پایین یک تجربه منفی مشترک در طی و یا بعد از دیالیز است.

فشار خون پایین بعد از دیالیز

3 "محفظه مایع در بدن شما وجود دارد، یعنی، در داخل سلول های شما شده، در داخل بافت و در جریان خون خود را. بدن شما دارای توانایی طبیعی برای حفظ تعادل بین 3 محفظه، زیرا آب به آرامی از طریق منافذ در دیواره سلولی عبور. وقتی آب دیالیز بیش از حد از خون خود را حذف کرد، نیروی به دیوار خون شما را کاهش می دهد.

با این حال، دیالیز تنها می تواند حذف آب در جریان خون شما و هرگز با آب در دو قسمت دیگر رسیدگی کند. در همودیالیز، زمانی که آب در خون شما فیلتر شده است، برخی از آب از محفظه های دیگر می تواند به جریان خون خود را دوباره حرکت می کند، بنابراین می توان آن حذف شده است.

"وزن خشک" و دستگاه خود را حفظ خواهد کرد هل دادن، حتی زمانی که آب در خون شما نیست - قبل از شروع دیالیز، پزشک خود را یک هدف مایع را تنظیم کنید. به عنوان یک نتیجه، خون خود را بیش از حد "خشک" است، که باعث افت فشار خون در طی و یا بعد از دیالیز است.

به منظور بهبود کنترل فشار خون و کاهش خطر قلبی عروقی، و قبل از بعد از دیالیز هدف فشار خون معرفی / کمتر از 140 90 و از 80/130 میلی متر جیوه، بود. با این حال، فشار خون هدف ممکن است متفاوت باشد با توجه به وضعیت سلامت فرد متفاوت است. میخوام بدونم هدف هدف خود را خود را از فشار خون؟ ایمیل به kidneyask@hotmail.com. بهتر است، اگر شما می توانید ارسال سن، جنس، سطح فشار خون و عملکرد کلیه.

خطرات فشار خون پایین بعد از دیالیز چه کسانی هستند؟

اگر فشار خون پایین را نمی توان به خوبی در طی و یا بعد از دیالیز کنترل، ممکن است بیمار احساس تهوع، گرفتگی عضلانی، استفراغ، سرگیجه و یا حتی عبور شود. بدین ترتیب، آن را برای خود برای جلوگیری از فشار خون پایین بعد از دیالیز مهم است.

چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون بعد از دیالیز؟

برای جلوگیری از افت فشار خون پایین، شما به پیشنهاد:

- پیدا کردن وزن خشک و راست خود را

- مجموعه دستگاه همودیالیز به درستی

- دیالیز خانه را در نظر

اگر شما هیچ ایده ای در مورد وزن خشک خود، لطفا سن، جنس، وزن بدن و سطح کراتینین به kidneyask@hotmail.com. ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن جواب برای شما ظرف مدت 48 ساعت. هر گونه کمک، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.